Σάββατο, 31 Ιανουαρίου 2009

Το διεφθαρμένο σύστημα παράγει μόνο διαφθορά

Η δημοκρατία ανήκει στο λαό, είναι κτήμα του και πρέπει να την ορίζει.

Το σημερινό πολιτικό σύστημα το μόνο που μπορεί να παράγει είναι διαφθορά.
Είναι το λιγότερο αφελές να πιστεύουμε ότι με το υπάρχων σύστημα, τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν και να αντιμετωπιστούν τα μεγάλα και χρόνια προβλήματα της κοινωνίας, αλλά και των θεσμών.

Η αλλαγή στην διακυβέρνηση, και η άνοδος στην εξουσία άλλου κόμματος ή και συνασπισμού κομμάτων, δεν θα επιφέρει καμία αλλαγή εκτός της αλλαγής στα ονόματα του πρωθυπουργού και των υπουργών. Και βεβαία και την αλλαγή των ονομάτων που θα εμπλέκονται στα νέα και μελλοντικά σκάνδαλα.

Το σύστημα έδωσε και διέφθειρε στο έπακρο όλο το πλέγμα του κοινωνικού και πολιτικού ιστού. Αν υπάρχει κάποια ελπίδα αυτή είναι από την συνολική αλλαγή των πολιτικών θεσμών.
Αλλιώς όσα χρονιά και να περάσουν, η μόνιμη είδηση θα είναι η αποκάλυψη, ανεξάρτητος κόμματος που κυβερνά, των διεφθαρμένων υπουργών, κρατικών παραγόντων, λειτουργών και συντεχνιών της εξουσίας. Οι οποίοι όταν νέμονται την εξουσία επιβάλουν το συμφέρων των λίγων σαν υπέρτατο νόμο του κράτους

Απλές αλλά ριζικές αλλαγές μπορούν να φέρουν το λαό και τον πολίτη στο κέντρο της εξουσίας. Να ορίζει εκείνος και μονό εκείνος την τύχη και την μοίρα του. Τότε θα μιλάμε για δημοκρατία, αλλά και για διέξοδο τόσο από την κρίση που μαστίζει τη χώρα, σε όλα τα επίπεδα και όλους τους τομείς, καθώς και από την διαφθορά που την πνιγεί. Τότε μόνο θα έχει ελπίδα ο τόπος.

Μια Ελλάδα που θα ανήκει στο λαό της και όχι στα συμφέροντα που καταπατούν τα δικαιώματα του, αλλοιώνουν την βούληση του, τον καταπιέζουν, στο όνομα μιας ψευδεπίγραφης δημοκρατίας, μόνο και μονό για να διατηρούν τα προνόμια τους εις βάρος του λαού. Μιας μασκαρεμενης δικτατορίας που διασφαλίζει τα συμφέροντα μιας ολιγαρχίας, επιβάλλοντας νόμους για να τα νομιμοποιεί.

Η δική μας πρόταση ειναι.

1. Άμεση καθιέρωση της απλής αναλογικής, για να μπορεί να αποτυπώνεται χωρίς εκλογικούς νόμους παρωδίες η βούληση του λαού. Οι εκλογές γίνονται για να αποφασίζει ο λαός και όχι για την αρπαγή της εξουσίας από τα κόμματα που μαγειρεύουν με νομούς τα αποτελέσματα της λαϊκής ετυμηγορίας.

2. Όταν η αποχή (αποχή, άκυρα και λευκά) στις εκλογές ξεπεράσει το 50% + 1 ψήφο, του εκλογικού σώματος, αυτό θα εκλαμβάνεται σαν αποδοκιμασία του λαού, τόσα στα προγράμματα των κομμάτων οσο και στο πρόσωπο των πολιτικών αρχηγών και των κομμάτων στο σύνολο τους. Άμεση συνέπεια η επανάληψη των εκλογών εντός μηνός με άλλους, νεοεκλεγμενους , από το σύνολο των μελλών του κόμματος, πολιτικούς αρχηγούς οι οποίοι θα καταθέτουν και ανάλογο νέο πρόγραμμα.

3. Ανάλογα της αποχής (αποχή, άκυρα και λευκά) αφαιρειται και ανάλογος αριθμός βουλευτών από των αριθμό των 300. Αποχή 10% σημαίνει 30 βουλευτές λιγότεροι, και συμπλήρωση του αριθμού με ανάλογη εκπροσώπηση πολιτών με κλήρο , για μονοετή θητεία κάθε φορά, από τους εκλογικούς καταλόγους.

4. Μετά την συμπλήρωση της διετίας από τις εκλογές, οι πολίτες με την συγκέντρωση του 50% των υπογραφών του εκλογικού σώματος θα μπορούν να ζητούν την προκήρυξη εκλογών. Ανάλογος νόμος υπάρχει στην Καλιφορνία, και έχει ενεργοποιηθεί αρκετές φορές.

5. Άμεσος διαχωρισμός των εξουσιών. Διαχωρισμός της νομοθετικής από την εκτελεστική εξουσία . οι βουλευτές δεν θα μπορούν να ασκούν εκτελεστική εξουσία. Θα νομοθετούν και θα ψηφίζουν. Η δικαστική εξουσία θα είναι ανεξάρτητη και δεν θα διορίζονται τα μέλη του Ανώτατου δικαστηρίου απο την εκάστοτε κυβέρνηση. Θα ψηφίζονται από το δικαστικό σώμα και από το σύνολο των μελών των δικηγορικών συλλόγων.

6. Μονοετής βουλευτική ιδιότητα σε 50 πολίτες που επιλεχτήκαν δια κληρώσεως από το εκλογικό σώμα , επιπλέον των 300 βουλευτών. Έτσι ώστε όλοι να μπορούν να συμμετέχουν στην δημοκρατία και άμεσα.

7. Εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας κατευθείαν από το λαό, και απόδοση σε αυτόν ρυθμιστικών καθηκόντων. Να καταστεί ο πρόεδρος της δημοκρατίας εγγυητής και ρυθμιστής του πολιτεύματος απο μαργιονετα για τις παρελάσεις και τα πανηγύρια.

8. Κατάθεση των προεκλογικών προγραμμάτων των κομμάτων, και των δεσμεύσεων τους προς το λαό, σε ειδική αρχή που θα δημιουργηθεί γι΄ αυτό το σκοπό. Η αρχή θα ευθύνεται για την μη παρέκκλιση του προγράμματος και θα έχει ως αρμοδιότητα της την επίβλεψη των δεσμεύσεων.
Δεν θα μπορεί ένα κόμμα αλλά να λέει προεκλογικά και άλλα να πράττει μετά ως κυβέρνηση. Αυτό θα είναι αντισυνταγματικό. Για να αλλάξει τις προεκλογικές της θέσεις η κυβέρνηση θα πρέπει να προσφεύγει σε νέα λαϊκή ετυμηγορία.

9. Καθιέρωση Δημοψηφίσματος για όλα τα μεγάλα οικονομικά, εθνικά, κοινωνικά, πολιτικά ζητήματα, με την σύμφωνη γνώμη του 50% των βουλευτών, και των εκλεγμένων και των δια κληρώσεως αντιπροσώπων, που συνθέτουν την βουλή . Ή με την κατάθεση υπογραφών του 50% του εκλογικού σώματος.

10. Τα πολικά κόμματα πρέπει να είναι φορείς δημοκρατίας και να εκφράζουν τον λαό. Ψήφιση των οργάνων του κάθε κόμματος, του προγράμματος του και του αρχηγού του, από το σύνολο των μελών του κόμματος .

Έτσι με αυτούς τους απλούς τρόπους μπορεί ο λαός να εκφράσει την βούληση του και η εξουσία να πηγάζει πραγματικά από τον λαό. Κανένας όμως δεν το θέλει αυτό, γιατί η σημερινή κατάσταση, όπως και όλες των προηγουμένων δεκαετιών ήταν άλλοτε απροκάλυπτες και άλλοτε καλυμμένες δικτατορίες.

Τέρμα στα ψέματα και στα ψευτοδιλλήματα περί κομματων και πολιτικών. Το θέμα είναι θεσμικό και αντιμετωπίζεται μόνο με ουσιαστική θεσμική αλλαγή και συμμετοχή του πολίτη στην διακυβέρνηση.

Δεν θέλει πια να είναι θεατής ο λαός, σε ένα έργο που παίζεται χωρίς αυτόν, για να εξυπηρετεί συμφέροντα και τα προνόμια λίγων. Ο πολίτης θέλει τώρα να διαφεντεύει το παρόν και μέλλον του, και να ορίζει αυτός την ζωή του

Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2009

Κραύγες στη σιωπή...των αμνών


Αστυνομία, Νοσοκομεία, Πανεπιστήμια, Σχολεία, Δήμοι, Πολεοδομίες. Εφορίες, Υπουργεία και πάει λέγοντας, μια ατελείωτη μηχανή ενός μεγαλύτερου μηχανισμού ανηθικότητας, σύγχρονης καταπίεσης και οικονομικής εκμετάλλευσης.

Ανάλογα με το τι αντιπροσωπεύει η κάθε «αρχή» στην Ελλάδα, ρυθμίζονται και οι «συνέπειες» που η κάθε μια τους επιβάλλει στους πολίτες.

Έτσι οι «αρχές» που διέπουν την λειτουργία των δημοσιών υπηρεσιών στην Ελλάδα είναι πολύ συγκεκριμένες, η αστυνομία έχει τη βία και ασυδοσία, οι Δήμοι την διαφθορά, οι πολεοδομίες το χρήμα, μας τα ρίχνεις και προχωράς, τα νοσοκομεία το φακελάκι, μας τα ρίχνεις και μένεις στην ζωή, βέβαια μπορεί να τους τα ρίξεις και να αποδημήσεις, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία, και πάει λέγοντας.

Πόσα «μαγαζάκια» δεν υπάρχουν σε κάθε νοσοκομείο με τα χέρια ανοικτά, πολλά σίγουρα, ο κάθε γιατρός έχει στήσει και το δικό του.
Βλέπεις αστυνομικό έξω στο δρόμο; Δεν νομίζω. Οι μόνοι που έχω δει εγώ, στέκονταν έξω από το τμήματα τους, με τσιγάρο και κινητό.
Στα υπουργεία, στις εφορίες, στις νομαρχίες, καφές, τσιγάρο, κινητό, εφημερίδα και η ζωή κυλάει, σίγουρα καλά αν υπολογίσεις και το «γρηγορόσιμο».

Και έξω, έξω η ζωή συνεχίζεται, αρκεί να μην χρειαστείς να πας εκτάκτως σε κάποιο νοσοκομείο, να μην χρειαστείς την αστυνομία για την προστασία σου, και να μην απευθυνθείς σε καμιά «αρχή» του κράτους για οποιοδήποτε θέμα σου.

Όμως ανεξάρτητα από τις επιδιώξεις της εξουσίας, την συγκάλυψη και την εξώθηση των πραγμάτων από μεριάς του κράτους και προς αυτή την κατεύθυνση της ασυδοσίας, υπάρχει και η ατομική επιλογή, και η ευθύνη του καθενός από εμάς που συνθέτουμε αυτή την διεφθαρμένη κοινωνία, και αποτελούμε άλλοτε μέλη της, και άλλοτε εξαρτήματα και γρανάζια της.

Αν το θέμα της διαφθοράς ήταν θέμα μονό ηγεσίας δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα, αργά ή γρήγορα θα λύνονταν
Ο λαός, οι πολλοί , γιατί πάντα οι πολλοί είναι ο λαός, θα έρχονταν αντιμέτωπος με τη μικρή μειοψηφία της διεφθαρμένης ηγεσίας, που δεν θα μπορούσε να κάνει τίποτα από μονή της αυτή η μειοψηφία, και θα έφευγαν βλέποντας ποσό ανίσχυροι είναι απέναντι στους πολλούς, τους «καλούς » και ενάρετους.
Είδατε τον συμβολισμό, ο καλός και ο κακός...
Πάντα ο συμβολισμός είναι λυτρωτικός για τη μάζα, όπως ο διάβολος στην θρησκεία, τον κατασκευάζουμε και του μεταβιβάζουμε όλα τα «κακά» των δικών μας προθέσεων, της δικής μας σκέψης και ύπαρξης.


Η διαφθορά απαιτεί "πλατιές" συμμαχίες , και προπαντός συναίνεση, αποδοχή από την πλειοψηφία αυτού που συντελείται και διαπράττεται.

Ξέρετε στην χιτλερική Γερμανία, ο Χίτλερ δεν ήταν μόνος του. Δεν ήταν ο τρελός του χωριού που ούρλιαζε, ήταν αυτός που διέχεε την εξουσία σε όλα τα στρώματα και τα επίπεδα. Ήταν η χρυσή ελπίδα του μικροαστού υπαλληλάκου να πατήσει επί πτωμάτων να ξεχωρίσει, ρημάζοντας και σκοτώνοντας.

Οι εποχές όμως δεν αλλάζουν, ούτε οι άνθρωποι, αν πρώτα δεν επέλθει μέσα τους, εσωτερικά, η ανάγκη να γίνουν καλύτεροι, και αυτό συνήθως γίνεται με την παιδεία.
Στην δική μας περίπτωση δυστυχώς όλα τα τραίνα έχουν φύγει προ πολλού.
.

ΜΕ ΞΕΝΑ ΚΟΛΛΥΒΑ Ο ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ


ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΜΙΑ
ΕΚΟΒΕ ΑΚΑΛΥΠΤΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ

ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΜΕ ΞΕΝΑ ΚΟΛΛΥΒΑ


40.ΟΟΟ ευρώ ξόδεψε ο Αβραμόπουλος από το ταμείο του Υπουργείου Υγείας, για ένα Αγαλματίδιο δαπάνησε!!! 32.500 ευρώ και για λουλούδια σε μια μόνο εκδήλωση 7.000 ευρώ. Ούτε οι Νεόπλουτοι στα μπουζούκια δεν δίνουν 7.000 ευρώ για λουλούδια σε μια βραδιά για να κάνουν το κομμάτι τους .

Γιατί δεν λέει στην σύζυγο να τα πληρώσει με μια επιταγή της;
Ξέρετε από εκείνες τiς πέτσινες, τις ακάλυπτες που έκοβε και μοίραζε, πριν ο Δημητράκης κατεβεί στην πολιτική για να μας σώσει. Τα ξεχάσαμε αυτά;

Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2009

Υποκρισία και ψευτιά...

Τα ισχυρά όπλα στο κυνήγι της εξουσίας...Για να μην ξεχνάμε

«...Μια νέα τάξη με πλουτοκράτες και δυνατούς μας κοροϊδεύουν με συναυλίες για τους φτωχούς...»


Υπάρχουν πολλοί τρόποι να αποπροσανατολίσεις τον κόσμο και να του δώσεις το θέμα που εσύ θέλεις να σκέφτεται και μ΄ αυτό να ασχολείται, όταν οι άλλοι, αυτοί που πληρώνουν, κάνουν την δουλειά τους.

Βέβαια τίθεται και το μέγα ζήτημα τι κάνει αυτός ο κόσμος και πως δέχεται να καταναλώνει την παραπληροφόρηση τους.

Το ζήτημα όμως εδώ είναι άλλο, είναι οι δουλειές που κάνουν αυτοί που πλασάρονται σαν εκφραστές και σωτήρες του λαού και του έθνους.

Όταν δηλαδή το «ποίμνιο» των πολιτών μιλάει για τα μεγάλα «θεωρητικά» ζητήματα που του σερβίρουν καθημερινά ως θεάματα που πρέπει να απασχολούν την ζωή του, άλλοι φτιάχνουν τις προίκες τους με πολύ πρακτικούς τρόπους.

Βεβαία σε τελική ανάλυση αυτό δεν τους βοηθάει και πολύ για να ξεφύγουν από την μοίρα που είναι κοινή για όλους, και γι΄ αυτούς που χάφτουν αέρα κοπανιστό και για τους άλλους που μετράνε το βιος τους στηριζόμενοι στην ηλιθιότητα του κόσμου.

Δείτε λοιπόν και θαυμάστε μερικά απο τα βασικά αγαθά του μακαρίτη αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, αυτού που έταξε την ζωή του στην υπηρεσία της εκκλησίας.

Αντιγραφούμε από το περιοδικό Ιερά Παρακαταθήκη :

«...Τα πράγματα που καταγράφηκαν βρίσκονταν τόσο στο ιδιαίτερο δωμάτιο του Χριστόδουλου όσο και στα βεστιάριά του(=ιματιοθήκες) και στο υπόλοιπο ανάκτορό του. Μόνο τα μικροαντικείμενα τρεχούσης χρήσεως του δωματίου του ξεπερνούν σε αξία το ένα εκατομμύριο ευρώ.

Αραδιάζουμε μερικά χαρακτηριστικά από τα καταγραμμένα.
-600 ζεύγη χρυσά ή αργυρά μανικετόκουμπα. Απ' αυτά τα 140 ζευγάρια έχουν διαμάντια και μερικά έχουν ζαφείρια.
- Πάνω από 100 πολύτιμα χρυσά και αργυρά στυλό και πέννες ανεκτίμητης αξίας.
-Πάρα πολλοί χρυσοί και αργυροί σταυροί ευλογίας με πολύτιμα πετράδια.
-Πολλές αρχαίες εικόνες.

- 30.000 ευρώ και 9 χρυσές λίρες σε φάκελο για τον π. Θωμά Συνοδινό.
- Ένας μεγάλος πολυτιμότατος πολυέλαιος Baccarat αξίας 50.000 ευρώ, η ανώτερη φίρμα στον κόσμο.
-Καναπέδες και πολυθρόνες του σαλονιού, των γραφείων και των δωματίων από τις δυο ακριβότερες φίρμες του κόσμου Versace και Armani.

- Μεταξωτές κουρτίνες πολυτιμότατες από τις καλλίτερες φίρμες στον κόσμο σε όλο το ανάκτορο.
-Εκατοντάδες λευκά πουκάμισα, τα περισσότερα μεταξωτά.
-Εκατοντάδες μαύρα παντελόνια πανάκριβα.

- Εκατοντάδες ζεύγη παπουτσιών όλα από τις δυο ακριβότερες φίρμες του κόσμου Sebago και Church's, απ' αυτά που φορούν μόνο οι Άγγλοι πρίγκηπες, λόρδοι και άλλοι αριστοκράτες. Ο Χριστόδουλος φορούσε μόνο τέτοια παπούτσια, που το κάθε ζεύγος τιμάται πάνω από 1.000 χίλια ευρώ.
-Τρείς δεκάδες σετ καθημερινά δεσποτικά άμφια.
-50 επίσημες και μεγαλοπρεπείς αρχιερατικές στολές αξίας κατά μέσον όρο 300.000 ευρώ η κάθε μία.
- 12 στέμματα ( μίτρες ) από χρυσό και πολύτιμους λίθους αξίας κατά μέσον όρο 300.000 ευρώ το καθένα. Κυρίως έχουν διαμάντια.
- 100 εγκόλπια χρυσά και γεμάτα πολύτιμους λίθους, κυρίως διαμάντια και ζαφείρια, αξίας 100.000 ευρώ το καθένα.
- 200 εγκόλπιοι σταυροί ίσης αξίας και παρόμοιας διακοσμήσεως ο καθένας.
- 25 ποιμαντορικές ράβδοι (πατερίτσες) χρυσές και αργυρές και ελεφάντινες (φιλντισένιες) γεμάτες πολύτιμους λίθους, κυρίως διαμάντια και ρουμπίνια, αξίας κατά μέσον όρο 100.000 ευρώ η κάθε μία.
-40 απλές αργυρές ράβδοι (βακτηρίες, μπαστούνια) με ημιπολύτιμους λίθους, αξίας 20.000 ευρώ η κάθε μία.

- Δύο υπερπολύτιμα δισκοπότηρα χρυσά, σκαλιστά έργα τέχνης, με πολύτιμους λίθους, δώρα το ένα του Βαρθολομαίου και το άλλο του πάπα Ρώμης Βενεδίκτου.
- Δεκάδες χρυσά και αργυρά κηροπήγια (δικηροτρίκηρα).
-Δεκάδες χρυσά και αργυρά επιτραπέζια κηροπήγια με πολύτιμους λίθους.
-Πολλές δεκάδες αργυροί δίσκοι σερβιρίσματος και κεράσματος.
- Δεκάδες αργυρές φρουτιέρες.
-Εκατοντάδες δωδεκάδων ποτήρια αργυρά και κρυστάλλινα υψηλής αξίας.
- Εκατοντάδες πανάκριβα αργυρά κρυστάλλινα και πορσελάνινα σερβίτσια ανυπολόγιστης αξίας.
- Εκατοντάδες δωδεκάδες πανάκριβα χρυσά και αργυρά κουταλομαχαιροπήρουνα φίρμας Christofie, που είναι η ακριβότερη στον κόσμο.
- Εκατοντάδες πορσελάνινες δωδεκάδες πιάτων.
-Εκατοντάδες πορσελάνινες και αργυρές πιατέλες.
-Βαρύτιμες μεταξωτές κουρτίνες σε όλο το ανάκτορο.
- Εκατοντάδες ζεύγη μεταξωτές πιζάμες.
- Δεκάδες μεταξωτές κλινοστρωμνές και μαξιλάρια.

- Τέσσερις ζωγραφικοί πίνακες αμύθητης αξίας που ανήκουν στο Μουσείο Μπενάκη και τους νοίκιαζε με μηνιαίο μίσθωμα που του καθενός η αξία είναι όσο τα μηνιαία μισθώματα τριών μεγάλων και πολυτελών ρετιρέ.
- Έξι γκραβούρες με πανάκριβο μηνιαίο μίσθωμα από το ίδιο Μουσείο.
-Πάρα πολλά και πανάκριβα έπιπλα από πολύτιμα ξύλα, υφάσματα, μέταλλα και γυαλιά, φτιαγμένα από τις 4 μεγαλύτερες και ακριβότερες φίρμες στον κόσμο.
-Τα αρχιτεκτονικά σχέδια για δύο βίλλες-ανάκτορα του Χριστοδούλου, για να ξεκουράζεται, που θα κτίζονταν σε τεράστια οικόπεδά του πανύψηλης αξίας, ένα στην Ερμιονίδα και ένα στον Άγιο Ιωάννη Θεολόγο σε πανέμορφες τοποθεσίες.
- Ένα τεράστιο ποσό (πολλά εκατομμύρια ευρώ ), για να κτιστή ειδικό μουσείο με την επωνυμία «Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος», για να φυλάσσονται και να εκτίθενται εκεί σε κοινή θέα οι στολές, οι μίτρες, οι πατερίτσες, και όλα τα λειτουργικά και μη λειτουργικά κοσμήματα και σκεύη του Χριστόδουλου στους αιώνες των αιώνων, μαζί και με τα έξοδα συντηρήσεως τόσο του μουσείου όσο και των εκθεμάτων, και με τους μισθούς των υπαλλήλων του μουσείου.
...Και μια ξεραμένη πορτοκαλάδα στο ποτήρι, πάνω στο γραφείο του, την οποία δεν πρόλαβε να πιει, γιατί πέθανε. Είχε μέσα και το καλαμάκι.

Στην Ελλάδα δεν υπάρχει πρόεδρος δημοκρατίας ή πρωθυπουργός, πρώην και τωρινός, ή βιομήχανος ή εφοπλιστής που να έχει σπίτι με τέτοια οικοσκευή και τέτοια ρούχα, παπούτσια και κοσμήματα.


Άνθρωποι του Χριστόδουλου λένε ότι στο χρηματοκιβώτιο του σπιτιού του υπήρχαν κατά τις τελευταίες ώρες του και 7 εκατομμύρια ευρώ για τις τρέχουσες ανάγκες (καθημερινά ψώνια κ.λπ.), τα οποία όμως παρ' όλες τις έρευνες δεν βρέθηκαν.

Και όλα αυτά ήταν μόνο το πρόχειρο πορτοφόλι του Χριστόδουλου για τα καθημερινά έξοδά του.
Αγνοείται, τελείως πού βρίσκονται οι κύριες καταθέσεις του στο εξωτερικό ή εσωτερικό, μετοχές, επενδύσεις, ακίνητα, κ.λπ.

Θα πουν μερικοί κακοπροαίρετοι. «Και τι τα ήθελε όλ' αυτά ο αρχιεπίσκοπος ;».
Δεν σκέφτονται οι αδιάκριτοι και απερίσκεπτοι ότι ο Χριστόδουλος όλ' αυτά τα εξοικονόμησε, επειδή του χρειάζονταν για το εισιτήριο του στον παράδεισο;

Οι ευσεβείς χριστιανοί πρέπει να ζουν με λιτότητα και συνετή οικονομία, ώστε να ρίχνουν στο δίσκο της Εκκλησίας όσο μπορούν μεγαλύτερο οβολό, διότι είναι κρίμα ένας αρχιεπίσκοπος να μην μπορέσει να συγκεντρώσει το ποσό που του χρειάζεται για να κόψει... ένα εισιτήριο για τον παράδεισο, σαν αυτό του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου.
Αυτός είναι « Ο Χριστόδουλός σας», όπως είπε κάποτε κι ο ίδιος...»

Δεν σας εξοργίζει ειλικρινά όλος αυτός ο πλούτος και η χλιδή;;;
Δείχνει την κενότητα του ατόμου που τον κατεχει και την ματαιοδοξία . Όλοι αυτοί είναι τόσο πλούσιοι γιατί επιλέγουν να κάνουν κάποιους άλλους φτωχούς

Και μια δήλωση του Δημάρχου Θεσσαλονίκης σε παλαιότερη εκδήλωση για την κληρονομία του Χριστόδουλου, οχι για εκείνη που βρήκαν στις ντουλάπες του, αλλά την άλλη την πνευματική του!!!

«...Ο κ. Παπαγεωργόπουλος αναφέρθηκε σε «έναν χαρισματικό ηγέτη», έναν «άνθρωπο που άφησε στις καρδιές όλων μας, μικρών και μεγάλων, ανεκτίμητους πνευματικούς θησαυρούς»...»

Αν μπορούσε να γίνει και σε άλλους, εν ζωή «σωτηρες», μια παρόμοια καταγραφή των υλικών αγαθών που έχουν όλοι αυτοί που κρυπτομενοι πίσω από τα αξιώματα τους και την χλιδή τους, μιλάνε χωρίς ντροπή για λιτότητα και για δύσκολους καιρούς, θα καταλαβαίνατε γιατί η ανθρώπινη υποκρισία δεν έχει ούτε μέτρο και ούτε όριο. Και φυσικα και η ανθρώπινη βλακεία


Για να μην ξεχνάει κανένας τι κρύβεται πίσω από τους σωτήρες του έθνους.

Αυτοί που έκλεψαν τα ασφαλιστικά ταμεία «ποτέ» θα πάνε φυλακή;

Περιμένουμε ακόμα να δούμε τι θα κάνει η εύθικτη τώρα τελευταία δικαιοσύνη και στο θέμα των ομολόγων. Και αναφερόμαστε στα αμαρτωλά ομόλογα και στο σκάνδαλο των ασφαλιστικών ταμείων.

Έχουν περάσει περίπου 2 χρόνια και δεν έχουμε ακόμα ακούσει τίποτα ,ούτε για την πρόοδο των ερευνών , ούτε για τις διώξεις που πρέπει να ασκηθούν για την απάτη των ομολόγων.

Σε άλλες περιπτώσεις τα αντανακλαστικά της δικαιοσύνης και του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου λειτουργούν άμεσα, όταν για παράδειγμα καλούν σε απολογία τον πρόεδρο του συνδικαλιστικού οργάνου της ένωσης εισαγγελέων και δικαστών για δηλώσεις του που έκανε για την περίεργη καθυστέρηση της δικαιοσύνης στο θέμα των υποκλοπών.

Εδώ στο ζήτημα της τεράστιας απάτης των ομολόγων και της κλοπής των χρημάτων των ασφαλισμένων γιατί δεν υπάρχει η ίδια ευθιξία;
Γιατί δεν υπάρχει η ίδια ταχύτητα αντίδρασης;
Τι περιμένουνε; Να παραγραφεί η υπόθεση;

Τσιγάρο, πρέφα και καφέ...

Στο καφενείο..η Ελλάς

Επιλέγουμε
ένα σχόλιο αναγνώστη για να το αναρτήσουμε μαζί με την δίκη μας απάντηση, γιατί το βρίσκουμε αντιπροσωπευτικό αυτών των πραγμάτων που διαμορφώνουν την ελληνική πραγματικότητα, και αυτών των ανθρώπων που συνθέτουν και αποτελούν τους πολίτες(;;;) αυτής της χώρας.

Το σχόλιο έγινε στην ανάρτηση μας με τίτλο Αν τους αμφισβητούσαν θα ήταν «Τρομοκράτες»


Το σχόλιο του αναγνώστη :

«Τέλιος ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ παραπάνω!
Έτσι ακριβώς θα γίνει!
Αυτό ακριβώς εκτιμώ και εγώ!!!

Τώρα για σένα:
- Τις απαντήσεις στα ερωτήματα, μπορείς να τις δεις σε παλιότερες αναρτήσεις σου, όπου σχολίασα...
- Ξαναλέω: Άλλο ο "Δεκέμβρης της νεολαίας" και άλλο ο "Γενάρης των αγροτών".
- Λες πολλά ψέματα. Ας τις πούμε ανακρίβειες. Και ας ελπίσουμε ότι έχεις άγνοια. Όμως, ρώτα να μάθεις. Μην ακούς παπαγαλάκια. Μην ξεφτιλίζεσαι... Κρίμα!

Και ένα τελευταίο:
Λες σε κάθε ανάρτησή σου: "Κυρίαρχε λαέ"

Καταλαβαίνεις τι σημαίνει ή απλά το χρησιμοποιείς σαν αμερικάνικο σλόγκαν;;;

Αυτόν τον λαό, εσύ τον ΒΡΙΖΕΙΣ!!!
Είναι λοιπόν κυρίαρχος; Ή μήπως τελικά ΔΕΝ τον θέλεις κυρίαρχο.

Μήπως δεν κατάλαβα; Εδώ μπαίνει το ερώτημα: ΠΟΙΟΣ είναι ο λαός για σένα;.........
Ρε φίλε, μήπως εννοείς το "λάος" του Καρατζαφέρη;;;;;;;

ΜΙΧΑΛΗΣ»


Και η απάντηση μας

Αναφορικά με τις «ανακρίβειες» μου δεν βλέπω να αναφέρεις καμία , βλέπω όμως ότι καταλήγεις σε συμπεράσματα και αποδίδεις χαρακτηρισμούς. Όπως άλλωστε μπορεί να κάνει και ο κάθε ένας που δεν μπορεί να τεκμηριώσει την άποψη του.

Σχετικά με τον διαχωρισμό σου για τις κινητοποιήσεις του Δεκέμβρη και αυτές των αγροτών, δεν κρίνω ότι η δήλωση σου εμπεριέχει κάποιο ίχνος σοβαρότητας για να σχολιαστεί ή δεν βλέπω να θέτεις κάποια στοιχειά για να υποστηρίξεις τις απόψεις σου, εκτός από την τελική σου διάγνωση .
Και ο χριστός ανέστησε το Λάζαρο , τι να σχολιάσεις απ΄ αυτό, το μόνο ακροατήριο που μπορεί να το ακούσει είναι εκείνο των καφενείων που μεταξύ δηλωτης, προπο και καφέ ρίχνουν και την σοφία τους έτσι για να κάνουν το κομμάτι τους.

Ο Δεκέμβρης , οι αγρότες, το αμάξι που φυσάει, ο προπονητής που είναι «διαβασμένος» και στήνει την ομάδα, ο παίκτης που βγάζει μάτια, ο γέρος της Δημοκρατίας, τα χρηματιστήριο , όλα αλέθονται στο μύλο του μικροαστικού μυαλού, χαρμάνι για τους θαμώνες του καφενείου της ύπαρξης του.

Τώρα σχετικά με την κυριαρχία του λαού.

Ένας λαός είναι κυρίαρχος όταν ορίζει την μοίρα του και το παρόν του. Όταν έχει λόγο στην διαμόρφωση της ζωής του , και όταν μπορεί με τις πράξεις του να ακολουθήσει το δρόμο που εκείνος χαράζει, έστω και αν χρειαστεί να πεθάνει πρέπει να πολεμήσει γι΄ αυτό. Ελευθέρα , ανεξάρτητα , χωρίς πατρωνους χωρίς διαμεσολαβητές και το κυριότερο χωρίς παζαρέματα.

Δεν μπορείς να δηλώνεις ότι είσαι ελεύθερος και την ίδια στιγμή να παζαρεύεις τους ορούς της υποδούλωσης σου, δεν μπορείς να ζητάς καλύτερες συνθήκες για την ζωή σου όταν αυτή τη ζωή , τη δικη σου, δεν μπορείς να την ορίσεις εσύ και μόνο εσύ

Δεν υπάρχει δουλεία χωρίς να υπάρχει συναίνεση και υποταγή , όταν ένας λαός νιώθει κυρίαρχος επαναστατεί δεν διαπραγματεύεται για τις μικροπαροχες που ζητάει.
Όταν είσαι στην σκλαβιά και νιώθεις ελεύθερος τότε δεν απαιτείς απο τον αφέντη σου καλύτερο δωμάτιο για να κοιμάσαι, μάχεσαι για την ελευθερία.

Και μπορεί να είσαι πολιορκημένος από παντού, αλλά στο φρόνημα να είσαι ελεύθερος, αυτό σε καθιστά κυρίαρχο, γιατί διαφεντεύεις τότε ως λαός την δική σου τύχη.
Και δεν γίνεσαι χαρτοπόλεμος στις κομματικές συγκεντρώσεις να κουνάς σημαιουλες στο Σύνταγμα και στην πλατεία Αριστοτέλους.
Ο λαός που είναι κυρίαρχος δεν στοιβάζεται στα γραφεία και δεν κάνει ουρές στις πόρτες των βουλευτικών και των πολιτικών γραφείων για ένα μπιλιετάκι με την εξασφάλιση μιας θέσης στο δημόσιο.
Δεν εξαργυρώνει το υπέρτατο δικαίωμα και την υπέρτατη κατάκτηση του με προσλήψεις, με «παροχές», και με ρουσφέτια.
Ούτε δέχεται να τον εκπροσωπούν κληρονομικά ο παππούς , ο πατέρας και η κόρη, των πολιτών τζακιών, που στην πόρτα τους σφάζονται οι «πολίτες» για να εξασφαλίσουν μια θέση στο δημόσιο ήλιο και να νιώθουν έτσι «ελεύθεροι».


Ο λαός που είναι κυρίαρχος δεν δέχεται να τον πετάνε στα ράντζα των νοσοκομείων, να τον ρίχνουν στα κάτεργα των φυλακών, να τον χαρατσώνουν με φόρους και παράφορους, και αυτός από τη καρεκλά του καφενείου του να μιλάει ατάραχος για την ψαλίδα των δημοσκοπήσεων που «κλείνει», και να μην ντρέπεται γι΄ αυτό που αντιπροσωπεύει .

Την μιζέρια και την σκλαβιά του μικροαστικού νεοελληνικού κόσμου αντιπροσωπεύεις.

Όσο για τα αλλά που αναφέρεις τα αφήνω ασχολίαστα, αυτά που γράφω απεικονίζουν και αποτυπώνουν τις δικές μου απόψεις και είναι απόρροια της δικής μου ζωής, και των δικών μου επιλογών.

Καληνύχτα και καλή τύχη...

Κυρίαρχε λαέ...

Η αλητεία γίνεται Αστυνομικός θεσμός.

Αυτοί είναι οι αστυνομικοί που κλήθηκαν να προασπίσουν το "νόμο" και την "τάξη" όταν διαδήλωνε η νεολαία το Δεκέμβρη ζητώντας κράτος δίκαιου και δημοκρατία ;;;

Έτσι με αυτές τις μεθόδους προστατεύουν την έκνομη τάξη τους ;;;


Αυτοί οι ένστολοι αλήτες προστατεύουν τους πολίτες;


Αυτοί είναι οι αστυνομικοί που στο όνομα της στολής που φοράνε επιτίθενται απρόκλητα σε έναν πολίτη.





Σας βρίσκει σύμφωνους η πράξη;

Και όμως το αποτέλεσμα της το δεχόμαστε αδιαμαρτύρητα όλοι.

Ενώ τις συνέπειες αυτής της αλητείας που το κράτος του Παυλοπουλου, και της κάθε εξουσίας, την ονομάζει αστυνομία, έχουν υποστεί όλοι εκείνοι που βρέθηκαν στο δρόμο της.

Η αλητεία νομιμοποιείται με την δική μας αδράνεια.

Να ποιοι κυβερνούν αυτό τον τόπο

Διάλογος μεταξύ Στεφάνου Μάνου(τότε υπουργού Οικονομίας 1993) και Σωκράτη Κόκκαλη, στο γραφείο του υπουργού!!!

Οταν ο κ. Μάνος δεν του έκανε το χατίρι του είπε: «Θα υπογράψετε;». «Όχι!», απάντησε ο Στ. Μάνος. «Τότε θα πέσει η κυβέρνηση…». Και έπεσε.

Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2009

Ο Θεός επί της γης...Φόβος και δέος.

Όταν το ξεπεράσεις απελευθερώνεσαι...

Ποια είναι η έννοια του λέξης θεός , υπερφυσικό ον που πιστεύεται πως δημιούργησε και κυβερνά τον κόσμο και που αποτελεί αντικείμενο λατρείας.

Άρα αμφισβητώντας την ύπαρξη του, που προσδίδει αυτή η ερμηνεία, αμφισβητείται ευθέως και το γενικότερο ανθρώπινο σύστημα που αποδέχτηκε αυτή την «αρχή», και έπλασε το δικό του, τον ανθρώπινο, κόσμο του κατ΄ ομοίωση των αρχών που διέπουν το «θεϊκό» κόσμο.

Ο θεός δεν είναι μόνο δημιούργημα του ανθρωπίνου φόβου για το άγνωστο. Είναι και δημιούργημα για την μη αμφισβήτηση της επίγειας «τάξης» των πραγμάτων. Τα οποία, πράγματα, έχουν ιεραρχική δομή και εξουσία όπως και στο θεϊκό στερέωμα

Είναι επίσης και δημιούργημα για την πλήρη αποδοχή της κρατούσας «τάξης» της κοινωνίας, που στην ανώτερη της έκφραση και βαθμίδα, πρέπει να είναι παντοδύναμη και να λατρεύεται, ακόμα και με την πρόκληση φόβου και δέους, γι΄ αυτά που μπορεί να κάνει σε αυτούς που δεν εκτελούν τις «εντολές».

Εκεί οι συνέπειες μπορεί να είναι ανεπανόρθωτες, και στο «θεϊκό» κόσμο, αλλά και στο γήινο αντίγραφο του, που αντιπροσωπεύει η «τάξη» της κρατικής οντότητας, βλέπε σύμπαν στην αντίστοιχη θεϊκή .

Η έννοια της δημοκρατικότητας συνθλίβεται από την δύναμη του θεού-ηγέτη που βασιζόμενος στην ατελείωτη δύναμη του, δεν αφήνει περιθώρια για συν- ιδιοκτησίες.
Ο μόνος ρόλος του πιστού- πολίτη στο «θεϊκό» στερέωμα, της γήινης απεικόνισης είναι παθητικός, και εξαντλείται στην αποδοχή και στην δοξασία.

Όταν καταργείς λοιπόν τον θεό, δεν αποδέχεσαι την ύπαρξη του «κυβερνήτη» στην ζωή σου, και στην ιεραρχία της αντίστοιχης κοινωνίας, που με όλες τις δυνάμεις που έχει μπορεί να σε τιμωρήσει όταν είσαι «κακός» ή να σε αφήσει να ζήσης αν τον υμνείς.

Και ένα θέμα που μας τυραννάει...

Αν ποτέ υπήρξε κοινωνία, και κατ΄ επέκταση εξουσία, που η δομή της να στόχευε στην εξυπηρέτηση των πραγματικών αναγκών των ανθρώπων της κοινωνίας αυτής, και στην προώθηση της ευτυχίας τους. Ή μήπως όλες ήταν βασισμένες στην εκμετάλλευση του ανθρώπου από άνθρωπο.
Παράγωγο της οποίας είναι και η δυστυχία.

Βασανιστικό το ερώτημα, όχι γιατί η απάντηση του είναι δύσκολη, αλλά για τις συνέπειες που θα έχει αυτή η απάντηση, γιατί μετά πρέπει να πάρεις και κάποιες άλλες αποφάσεις.
Αν φυσικά αυτό που αποζητάς είναι η ανθρώπινη ευτυχία.

Αν τους αμφισβητούσαν θα ήταν «Τρομοκράτες»

Πεδίο μάχης των βουλευτών... τα μπλόκα των αγροτών

Γιατί δεν στέλνουν διμοιρίες των ΜΑΤ στα σημεία που οι αγρότες έκλεισαν με τα τρακτέρ τους δρόμους ;;;

Τι περισσότερο έκαναν οι μαθητές όταν διαδήλωναν ειρηνικά ;;; και σαφώς δεν έκλειναν εθνικούς δρόμους.

Τι θα γίνει αν στείλουν διμοιρίες των ΜΑΤ με οπλισμένα «όργανα» ασφυξιογόνες μάσκες και τα σχετικά ;;; πως λέτε οτι θα αντιδράσουν οι αγρότες τότε ;;;

Γιατί κατεβαίνουν οι βουλευτές όλων των παρατάξεων και περισσότερο οι κυβερνητικοί, για να δηλώσουν την συμπαράσταση τους στα αιτήματα των αγροτών ;;;

Γιατί δεν γινόταν το ίδιο και στην λαϊκή αντίδραση του Δεκέμβρη ;;;

Γιατί οι αγρότες δεν αμφισβητούν το σύστημα τους, το μόνο που θέλουν είναι περισσότερες παροχές γι΄ αυτούς, από το σύστημα που αναδεικνύουν.
Δεν ενδιαφέρονται για το υπόλοιπο των πολιτών που βιώνει την καταπίεση και την ανέχεια από αυτό το κατεστημένο .

Παζαρεύουν τα ευρώ με τις ψήφους των πολιτικάντηδων, συμβόλαια κλείνουν.

Κυρίαρχε λαέ...

Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση,

...για τα συμφέροντα αυτών που εκπροσωπεί.

Τα δένδρα κόβονται από το δήμαρχο, όταν αυτοί που εκπροσωπεί πρέπει να κερδίσουν.

Όλοι είχαμε ζήσει το Δεκέμβρη που μας πέρασε την ατελείωτη προπαγάνδα με τις επικλήσεις του δημάρχου Κακλαμάνη για επιστροφή στη «νομιμότητα»!!!
Και τις δηλώσεις του για την προστασία των περιουσιών και των κτηρίων από τους αλλόθρησκους και άπιστους νεαρούς διαδηλωτές.
Ενώ θα μπορούσε αν ήθελε αποτελεσματικότητα να απευθυνθεί στη ΓΑΔΑ και να απαιτήσει από τους κρατικούς κουκουλοφόρους της να σταματήσουν τις έκνομες πράξεις τους.

Η νομιμότητα, το τι είναι νόμιμο και τι παράνομο στην Ελλάδα, αλλά και διεθνώς, ιδιαίτερα όμως στην Ελλάδα, έχει μια πολύ ευρεία και διασταλτική ερμηνεία.

Έτσι όταν οι χιλιάδες των νέων μαθητών, των φοιτητών, των εκπαιδευτικών και των πολιτών, ξεχύνονται στους δρόμους ζητώντας καλύτερες συνθήκες ζωής για όλους, όταν ζητάνε δικαιοσύνη, αξιοκρατία, κράτος δικαίου χωρίς διαφθορά, δημοκρατία, είναι παράνομοι. Στέλνουν λοιπόν τότε, και με τις ευλογίες του Δημάρχου, τα ΜΑΤ, που τα πληρώνουν με τους φόρους τους οι ίδιοι οι πολίτες, να ψεκάσουν με δηλητήρια, να χτυπήσουν με τα γκλοπ και να ποδοπατήσουν με τις αρβύλες τους, πριν πάνε τους πολίτες που διαδηλώνουν στη ΓΑΔΑ για τα «περαιτέρω».

Βγαίνει και ο ίδιος ο δήμαρχος Κακλαμάνης και ζητάει να τελειώνει αυτό με τις διαδηλώσεις!!! και το κέντρο να επιστρέψει στους εορταστικούς τότε ρυθμούς, παρότι ένα νέο παιδί είχε δολοφονηθεί από όργανα της «τάξεως».
Τότε ο δήμαρχος δεν βγήκε έξω στους δρόμους να διαμαρτυρηθεί γιατί σκοτώσανε τόσο άδικα ένα 15 χρόνο μαθητή. Τότε δεν τον ένοιαζε η δολοφονία, το χάσιμο της ανθρώπινης ζωής, άλλες ήταν τότε οι προτεραιότητες του, έπρεπε να υπάρξει «ησυχία», «τάξη» και «ασφάλεια». Δηλαδή να μην σηκώνει κανένας κεφάλι .

Και ερχόμαστε στο σήμερα, όταν ο ίδιος αυτός δήμαρχος καλεί το κόσμο και τους πολίτες να ξεσηκωθούν και να διαδηλώσουν, επειδή τα επιχειρηματικά συμφέροντα μιας κατασκευαστικής εταιρείας από τις πιο ληστρικές, του Βωβού, υστέρα από προσφυγή των ίδιων των κατοίκων του ελαιώνα στο Συμβούλιο της επικρατείας, πρέπει να σταματήσει κάθε εργασία στο εργοτάξιο κατασκευής του γηπέδου του παναθηναϊκού και του εμπορικού κέντρου στην περιοχή.

Και δεν είναι μόνο αυτό.
Ο ίδιος άνθρωπος που καλούσε το κόσμο μερικές εβδομάδες πριν, να προστατέψει το πλαστικό και ραντισμένο με διάφορα σπρέι χριστουγεννιάτικο δέντρο για να αντέξει από την αντίδραση των πολιτών, έρχεται και κόβει παράνομα όπως βεβαιώνει και η δασική υπηρεσία παραπάνω από 45 δέντρα στην πλατεία Κύπρου για την κατασκευή γκαράζ

Έχετε καμιά αμφιβολία λοιπόν όλοι αυτοί οι άνθρωποι που ψηφίζονται για δήμαρχοι τι πραγματικά εκπροσωπούν και ποιων τα συμφέροντα εξυπηρετούν;;;

Το ζήτημα όμως δεν είναι αυτό.

Το ζήτημα είναι ποια συμφέροντα εμείς, όχι μόνο με την "ψήφο μας", αλλά και με την ανοχή μας εκπροσωπούμε.

Η κόρη, ο κομμουνιστής και ο λαουτζίκος


Είδατε δυο βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου στις καθημερινές τους «ασχολίες».

Ας τους γνωρίσουμε λίγο καλύτερα.

ΟΛΓΑ ΙΩΑΝ. ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ

Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 29.4.1975

Εξελέγη βουλευτής Ρεθύμνης με τη Νέα Δημοκρατία στις εκλογές του 2007.

Πώς εξελέγη ένα άτομο λίγο μετά από την ολοκλήρωση των σπουδών του βουλευτής;

Με τι προσόντα, ποιες οι εμπειρίες της; Ρητορική η ερώτηση, στην Ελλάδα, η βουλευτική έδρα ,και όχι μόνο, «κληρονομείται». Με αποκλειστικό «προσόν» το όνομα του μπαμπά σου ή του θείου σου, μπορείς να γίνεις βουλευτής, υπουργός, πρωθυπουργός…

Λάθος! Αυτό που χρειάζεται πρωτίστως είναι ο λαουτζίκος, που συνειδητά θα κάνει το σταυρό του και θα ψήφισει. Ας μην παραμυθιαζόμαστε δεν είναι «μόνο» οι θεσμοί που πρέπει να αλλάξουνε. Όχι, είναι και ο κόσμος, πρέπει να γίνει καλύτερος, να αναλάβει τις ευθύνες του, σαν άνθρωπος και σαν πολίτης! (πειράζει που τα λέω έτσι απλά, δεν θέλω να λαϊκίζω, αλλά νομίζω όλοι ξέρουν ακριβως τι εννοώ)

Άς δούμε ομως και τον κομμουνιστή βουλευτή του Πασοκ

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Γ. ΣΚΟΥΛΑΚΗ
Γεννήθηκε στον Πλάτανο Κισσάμου Χανίων, στις 26.3.1944

Εξελέγη βουλευτής Χανίων με το ΠΑ.ΣΟ.Κ. στις εκλογές του 1981, του 1985, του 1989 (Ιουνίου και Νοεμβρίου), του 1990, του 1993, του 1996 του 2000, του 2004 και του 2007.

Εδώ βλέπουμε την άλλη όψη της παρακμής.

Ο κύριος αυτός είναι επαγγελματίας βουλευτής - 28 χρόνια για την ακρίβεια ( και που είσαι ακόμα).

Ποια η επαφή με τον λαό (και την πραγματικότητα) μετά από σχεδόν 30 χρόνια βουλευτιλίκι;

Τι ξέρει από εργασιακά προβλήματα, από προβλήματα επιβίωσης, από προβλήματα της καθημερινότητας (του λαουτζίκου) όπως το ΙΚΑ, η Εφορία, τα νοσοκομεία κλπ.

Τι γίνεται εδώ; Γενιές ήρθαν και έφυγαν, ο κόσμος άλλαξε, τα προβλήματα του κόσμου άλλαξαν , η καθημερινότητα του άλλαξε, αλλά η μόνη «σταθερή αξία» παραμένει ο Σκουλάκης ;;; Ρητορική η ερώτηση…

Ηλέκτρα

Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2009

Όταν είσαι βουλευτής κάνε ότι σου αρέσει


Η βουλευτική έδρα παρέχει πλήρη ασυλία απ΄ όλα τα αδικήματα.

Από τα 831 αιτήματα άρσης που έχουν υποβληθεί στο Κοινοβούλιο τα τελευταία 32 χρόνια, μόνο τα 17 έγιναν δεκτά.


Άδεια στις παράνομες δραστηριότητες χωρίς να κινδυνεύουν να πιαστούν από κανένα νόμο και χωρίς να δίνουν λόγο σε καμία δικαιοσύνη έχουν οι βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου.

Οι Έλληνες βουλευτές μπορούν να μηνύουν οποιονδήποτε πολίτη, ενώ ταυτόχρονα μπορούν να είναι ήσυχοι ότι δεν θα διωχθούν για όποιο αδίκημα διαπράξουν, χωρίς να φοβούνται τις συνέπειες, μιας και κανείς δεν μπορεί να μηνύσει αυτούς που δεν αίρεται η βουλευτική ασυλία.

Τη στιγμή που ζητούν την άρση του πανεπιστημιακού ασύλου προφασιζόμενοι έκνομες ενέργειες, δεκάδες βουλευτές γλυτώνουν την φυλακή για αδικήματα που έχουν διαπράξει και που δεν έχουν καμία σχέση με την άσκηση των βουλευτικών τους καθηκόντων.

Έτσι καταντάει η βουλευτική ιδιότητα το ατράνταχτο εργαλείο ατιμωρησίας στα χέρια όποιου θέλει να αποφύγει τις συνέπειες των πράξεων του και του νόμου.

Ατελείωτος ο κατάλογος των βουλευτών που κατηγορήθηκαν για ποινικά αδικήματα και λόγω της ασυλίας δεν λογοδότησαν στην δικαιοσύνη , ενδεικτικά αναφέρουμε μερικές περιπτώσεις.

Από την Καθημερινή 17-11-06 :
«...Κόλαφο για την πρακτική της συλλήβδην απόρριψης των αιτήσεων άρσης ασυλίας αποτελεί χθεσινή απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, με την οποία καταδικάζεται η Ελλάδα επειδή δεν γίνονται δεκτά τα σχετικά εισαγγελικά αιτήματα, ακόμα και για αδικήματα που δεν σχετίζονται με την πολιτική δράση των βουλευτών.

Η απόφαση ελήφθη κατόπιν προσφυγής Έλληνα πολίτη, ο οποίος είχε καταθέσει μήνυση κατά του βουλευτή της Ν.Δ. κ. Γ. Τασούλα για εκβίαση που φέρεται να είχε τελεσθεί πριν ο μηνυόμενος εκλεγεί.

Η Βουλή είχε απορρίψει δύο φορές το σχετικό αίτημα και το Δικαστήριο έκρινε ότι η άρνησή της συνιστά παραβίαση του άρθρου 6 παρ. 1 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, που κατοχυρώνει το δικαίωμα πρόσβασης σε δικαστήριο...»

Ευρυτανικά Νέα 13/4/2005 :
«...Την άρση της ασυλίας του Βουλευτή Ευρυτανίας κ. Τσιαμάκη ζήτησε με έγγραφο του από τη Βουλή ο Εισαγγελέας Καρπενησίου κ. Κωνσταντίνος Κουκούτσης για τη γνωστή υπόθεση των "άσκοπων πυροβολισμών" του Βουλευτή που έγιναν κατά την επίσημη τελετή αφής της Ολυμπιακής Φλόγας στο Καρπενήσι την 1η Αυγούστου 2004...»


Έχουμε περιπτώσεις βουλευτών που κατηγορούνται ακόμα και για ανθρωποκτονία και δεν αίρεται, ούτε σε αυτή και γι΄ αυτή την κατηγορία η ασυλία, όπως στην περίπτωση του βουλευτή Θ. Κατσιγιάννη :

Από το Α.Π.Ε. 22/11/2002 :

«...μη άρση της ασυλίας του βουλευτή ΝΔ Θανάση Κατσιγιάννη και μάλιστα κατά πλειοψηφία και παρά το γεγονός οτι ο εισαγγελέας του είχε απαγγείλει σοβαρή κατηγορία για ανθρωποκτονία εκ προθέσεως με ενδεχόμενο δόλο''...»

Δείτε και ένα άλλο παράδειγμα, είναι αυτό της κας Ν. Ράγιου βουλευτή της Ν.Δ. στην εκλογική περιφέρεια της Πάτρας.
Κρυπτόμενη πίσω την βουλευτική της ασυλία δεν μπορεί να εκδικαστεί υπόθεση της, για την οποία πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε 12 μήνες φυλάκιση, όταν η σεναριογράφος κα Νικολαϊδου είχε καταθέσει μήνυση εναντίων της για κλοπή πνευματικών δικαιωμάτων.
Γιατί δεν ζητά λοιπόν η κα Ράγιου άρση της βουλευτικής της ασυλίας, για να υπερασπιστεί τον εαυτό της ενώπιον της δικαιοσύνης, και να ξεκαθαρίσει το όνομα της από αυτή την κατηγορία;;;

Και ως ποτέ η βουλευτική ασυλία θα δίνει την δυνατότητα και θα παρέχει προστασία σε βουλευτές να φυγοδικούν ακόμα και για αδικήματα που τελέστηκαν πολύ πριν κάποιος γίνει βουλευτής ;
Όταν μάλιστα απαιτούν από τον Έλληνα πολίτη να αποποιηθεί κάθε νομίμου δικαιώματος του.