Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΈΛΛΗΣ ...να γυαλίζουν

Είδηση: λόγος που γνωστοποιεί πρόσφατο γεγονός ή συμβάν, που πληροφορεί.

Ένα παράδειγμα χειραγώγησης, δεν θυμάμαι ακριβώς τα λόγια αλλά θέλω να σας μεταφέρω το κλίμα (της ελεύθερης και ανεξάρτητης δημοσιογραφίας) . Στο δελτίο του άλφα ήταν προσκεκλημένος ο κ. Καψαμπέλης.
Η κ. Στάη, δηλώνει εξαρχής ότι δεν γνωρίζει και πολλά πράγματα για τα blog, αυτό που γνώριζε βεβαία ήταν ότι στο παρελθόν και κατ’επανάληψη είχαν δημοσιευτεί διάφορα που αφορούσαν το πρόσωπο της (και προς θεου ΟΧΙ τα μάτια της) .
Δεν γνωρίζει πια είναι η διάφορα μεταξύ blog, δημοσίευμα και σχόλιο κλπ. Ότι υπάρχουνε διάφορες τύπου άδειες, διαχειριστές κλπ.
Σας μεταφέρω μόνο απόσπασμα και έτσι πώς το συγκράτησα εγώ.
Στάη: ήσασταν ο διαχειριστής του blog;

Καψαμπέλης:ήμουνα ένας από τους διαχειριστές

Στάη: ναι, ναι, μην προσπαθείτε να αποφύγετε την ερώτηση μου, εσείς ήσασταν διαχειριστής;;; (δηλαδή είσαι ένοχος)

πετάγονται και οι Κακαουνάκης/Κύρτσος: Και ποιοι είναι οι άλλοι διαχειριστές ;;; (δηλαδή ποιους καλύπτεις, μίλα προδότη, σε πιάσαμε).
Και το περίφημο σχόλιο του κ. Κακαουνάκη «Εγώ γράφω επώνυμα δεν φοράω κουκούλα» (δηλαδή δεν κατεβαίνω κάτω στην Αθήνα και σπάζω τζάμια τραπεζών).

Με τα μάτια της Έλλης, με μεγάλο παράπονο και όλο απορία ρώτησε τον κ. Καψαμπέλη καθαρά ανθρωπιστικά, «είδατε να αναρτούντε σχόλια εναντία μου, γιατί δεν με πήρατε τηλέφωνο, να με ρωτήσετε είναι αλήθεια αυτά που γράφονται.» (πώς μπόρεσες να μου το κανείς αυτό, αν το είχες κάνει αυτό δεν θα έφτανες ποτέ εδώ) .
Κάπως έτσι έκλεισε και το δελτίο παραπληροφόρησης, ρώτησα την μάνα μου, ποιος είναι αυτός (Καψαμπέλης) παρακολούθησες τίποτα;
και μου απαντάει:
«Aσε καινούριο φρούτο και τούτο, είναι κάτι τύποι, δημοσιογράφοι, που εκβίαζαν από το internet !!!»

Αχ ναι, ξέχασα, το όνομα μου είναι Ηλέκτρα, Ηλέκτρα Ακουκούλοτη


Δεν υπάρχουν σχόλια: