Τετάρτη, 5 Μαρτίου 2008

Άνθρωποι για όλες τις δουλειές

τι θα δουν τα μάτια μας ακόμα...

Είδαμε και ακούσαμε στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, με προσκαλεσμένο τον δημοσιογράφο Δ. Δανίκα, για την νέα Σκοπιανή ταινία που γυρίστηκε με θέμα την γενοκτονία των Μακεδόνων που κατοικούσαν σε αυτό που σήμερα ονομάζουμε Ελλάδα, από τον ντόπιο πληθυσμό. Τα δικαιώματα δε της ταινίας αγοράστηκαν από ελληνική εταιρία για να προβληθεί και στην Ελλάδα.

Τα κονδύλια των Η.Π.Α και των μυστικών υπηρεσιών τους πιάνουν τόπο. Διαμορφώνουν σιγά σιγά αλλά σταθερά τις αντιλήψεις και την κοινή γνώμη. Αξιοσημείωτο είναι οτι σε αυτή την προπαγανδιστική προσπάθεια αφελληνισμού και παραγραφής του ότι είναι ελληνικό επέλεξαν, και όχι τυχαία , το λεγόμενο «προοδευτικό» στοιχείο για να αναλάβει δράση .

Έτσι στο όνομα μιας «πολυπολιτισμικής» όπως μας μάθανε κοινωνίας, πρέπει να δικαιώνουμε και να υιοθετούμε ότι κατασκεύασμα εξυπηρετεί τους σκοπούς τους, και μας πλασάρουν, αρκεί να έχει το περιτύλιγμα του «προοδευτικού» και του μοντέρνου. Για να είμαστε in.

Δημοσιογράφοι που εμφανίζονται να κόπτονται περί τέχνης και κινηματογράφου μένουν όχι απλά παγερά αδιάφοροι στις προσπάθειες των ξένων κέντρων να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι είμαστε ελέφαντες, αλλά υποστηρίζουν και με θέρμη την άποψη της διαφορετικότητας!!!(ότι είμαστε τελικά ελέφαντες) που οι «καλλιτέχνες» αυτοί εκφράζουν, με ταινίες που γυρίζουν για Μακεδονικές μειονότητες , εκτελέσεις, και γενοκτονίες Μακεδόνων!!! από Έλληνες, και άλλα τέτοια ωραία.
Θα θέλαμε να επισημάνουμε την δυναμική υποστήριξη του κ. Δανίκα σε κινηματογραφικές ταινίες γκεμπελικού χαρακτήρα, που δημιουργήθηκαν για να δώσουν υπόσταση σε σκοτεινά, αλλά και πολύ γνωστά πράγματι σχέδια που έχουν κατά νου Αμερικανικές υπηρεσίες και οι συνεργάτες τους.
Εύγε κ. Δανίκα άξιος ...με την ίδια λογική θα έπρεπε να υποστηρίζουμε θερμά και τις ταινίες της ναζιστικής προπαγάνδας, γιατί πρόβαλαν ένα νέο τρόπο ζωής, μια νέα άποψη για τον κόσμο, μια νέα κοσμοθεωρία, και είχαν μια άλλη «διαφορετική» ματιά για την κοινωνία.
Ενώ δε από τεχνικής πλευράς ήταν άρτιες και πρωτοποριακές για την εποχή τους. Ειδικά ο φωτισμός ήταν άψογος, δημιουργούσε μια εικόνα
-contrast στην οποία τα πτώματα των εκτελεσθέντων, από τους ναζί, φαινόντουσαν τόσο όμορφα. Ενώ το απόσπασμα σκότωνε με τέτοια χάρη.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλά, ὁ Δανίκας ὑμνοῦσε ὡς ἀριστούργημα τὸν "Στρατιώτη Ράϊαν" τοῦ Σπήλμπεργκ, ὅταν ἀκόμα καὶ ἐπιφανεῖς ἠθοποιοὶ (Σούζαν Σαράντον) μιλοῦσαν γιὰ προπαγάνδα ποὺ προετοίμαζε τὸ ἔδαφος γιὰ τοὺς βομβαρδισμοὺς τῆς Σερβίας. Τόσα χρόνια δὲν ἔχει καταλάβει ὅτι ὁ κινηματογράφος (καὶ δὴ τοῦ Χόλλυγουντ) εἶναι διαπλεκόμενος μὲ μυστικὲς ὑπηρεσίες;

Ανώνυμος είπε...

Ο Δανίκας και ο όποιος Δανίκας, αν κάποτε παραδεχόταν αυτό που προφανώς κι εκείνου του λέει η κοινή λογική και αυτό για το οποίο είμαι πεπεισμένος ότι κι εκείνος πολύ βαθιά μέσα του (αλλά πολύ βαθιά όμως) φρικάρει, θα έχανε την οποία «αριστεροσύνη» και «διανοουμενοσύνη» πλασάρει.

Άρα θα έπαυε να υπάρχει!

Ο Δανίκας που θα παραδεχόταν αγόγγυστα το προφανές, δεν θα ήταν πια «Δανίκας». Θα ήταν ένας από όλους τους απλούς κοινούς θνητούς (σαν εμάς, δηλαδή). Άρα τέρμα κουλτούρα και οπαδοί της στήλης του στα Νέα (οπαδοί είναι ακόμα κι αυτοί που σε διαβάζουν και εκνευρίζονται), τέρμα «παραστάσεις» στα παράθυρα της TV, τέρμα η «διαφορετικότητα» του εκλεκτού μέλους της «ελληνικής ιντελιγκέντσιας». Δυστυχώς, ο έλληνας αριστερός με προωθημένες απόψεις «Δανικές», είναι σαν μια σταγόνα βροχής στο παρ-μπριζ που υπάρχει όσο κυλάει στο τζάμι. Αν πέσει στο ρείθρο γίνεται ένα με τα λασπόνερα κι εξαφανίζεται, χάνει το «εγώ» της γιατί δυστυχώς είναι σκέτο νεράκι χωρίς «όρια». Μόνο όσο γατζωνεται στο τζάμι έχει ύπαρξη.

Ρόμελ