Παρασκευή 7 Μαρτίου 2008

Η τσιχλόφουσκα της «Δημοκρατίας»

Δημοσκόπηση: Η νέα μορφή λαϊκής κυριαρχίας;

Στην Ελλάδα δεν γίνονται δημοψηφίσματα. Ο κυρίαρχος λαός αυτής της χώρας, μάλλον σκλαβωμένος είναι, και σίγουρα φέρει χαλκά περασμένο από τη μύτη του.

Γιατί να κάνεις δημοψήφισμα αφού έχεις τις δημοσκοπήσεις;

Όταν η εξουσία θέλει να αφουγκραστεί τις ανησυχίες του λαού δίνει την εντολή σε μια εταιρία δημοσκοπήσεων και η δουλειά είναι έτοιμη στο πι και φι.

Ξεκούραστα, ούτε ψηφοφορίες, έξοδα, μόνο με ένα μικρό ποσό έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο και τις καρέκλες μας στέρεες...
Δυο είναι τα σύγχρονα εργαλεία της διαμόρφωσης της κοινής γνώμης στην Ελλάδα, λειτουργούν και σαν συγκοινωνούντα δοχεία, η ενημέρωση των εργολάβων και οι δημοσκόπησης. Απόλυτα ταυτισμένα και τα δυο με την παραπληροφόρηση και τον εμπαιγμό.

Δηλαδή όπως έχω κάποιον να με εκπροσωπεί στη βουλή, έναν από τους 300, και ουσιαστικά εκπροσωπεί το κόμμα του, και συντάσσεται με την κομματική γραμμή και την κομματική πειθαρχεία, ανεξάρτητα του τι θέλω εγώ.
Έτσι έχω και την εταιρεία των δημοσκοπήσεων, με τις δημοσκοπήσεις της. Δεν είναι ανάγκη να αποφασίσω εγώ, για το τι θέλω, έχω και εδώ τον "αντιπρόσωπο"που έμμεσα και όχι άμεσα δια του δημοψηφίσματος, θα αποτύπωση την γνώμη μου και την βούληση μου. Μια δημοσκόπηση, «μαγειρεμένη» ή όχι, είναι κάτι που δεν δεσμεύει κανέναν, ούτε το λαό, αλλά ούτε την κυβέρνηση απέναντι στη βούληση του λαού, όπως γίνεται με τα δημοψηφίσματα.

Ο τρόπος για να εκφράζεται η γνώμη μου είναι ένας, άμεσος και δεσμευτικός.

Μέσω δημοσκοπήσεων δεν εκφράζεται η γνώμη μου, εκφράζονται οι προσταγές της εξουσίας, άλλωστε οι σκλάβοι, τι γνώμη να έχουν όταν τα αφεντικά προστάζουν.

Έχουμε τις δημοσκοπήσεις, για να μην υπάρχει καμιά αμφιβολία για τον τρόπο που εκφράζεται ο λαός.

Κυρίαρχε λαέ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: