Τρίτη 15 Απριλίου 2008

Τι νόημα έχουν οι φθηνές και στημένες εκδηλώσεις;


Λάβαμε ένα γραμμα από αναγνώστη του blog και το δημοσιεύουμε.

Το απόγευμα της δευτέρας αν περνούσε κάποιος από την Αθηνάς θα έβλεπε καμιά 20αριά!!! «πολίτες» να διαδηλώνουν έξω από το δημαρχείο πετώντας ως ένδειξη διαμαρτυρίας σακούλες με σκουπίδια!!! Σκουπίδια που υποτίθεται πως είχαν μαζευτεί από τον λόφο του Στρέφη…αλλά στην πραγματικότητα –και αυτό το γνωρίζω καλά- ήταν «λάφυρο» από τους κάδους της γειτονιάς, κάτι που ήταν φανερό καθώς περιείχαν επί το πλείστον οικιακό σκουπίδι.

Και ρωτώ εγώ σαν κάτοικος της περιοχής…εκτός από όλες τις άλλες απορίες που μου δημιουργούνται για το στημένο του θέματος. Αυτοί οι κάτοικοι που αυτοπροσδιορίζονται ως κάτοικοι της γειτονιάς μου (Εξαρχείων) δεν είδαν κανένα άλλο πρόβλημα στην γειτονιά;

Εγώ δύο φορές έχω σώσει το αυτοκίνητο μου από κάψιμο

Λαχταράω κάθε φορά που το παιδί μου βγαίνει έξω

Συνοδεύω την γυναίκα και την μάνα μου μέχρι και στον μανάβη με τον φόβο πως κάποια στιγμή θα πέσουν και αυτές θύμα όπως εκατοντάδες άλλοι από την μάστιγα της εγκληματικότητας που έχει εγκατασταθεί εδώ και χρόνια στην περιοχή

Και θυμώνω όταν βλέπω κάποιους που αυτοπροσδιορίζονται κάτοικοι της περιοχής μου να διαμαρτύρονται για ένα θέμα που οι ίδιοι έστησαν, αφήνοντας όλα τα άλλα στην τύχη τους.

ΓΙΑΤΙ:

Άλλα προβλήματα δεν έχει η περιοχή;

Γιατί οι αντιδράσεις να είναι μόνο για φθηνούς πολιτικούς λόγους;

Γιατί πάτε να κάνετε μέχρι και την υγιή κατά τα άλλα οργάνωση των πολιτών στις γειτονιές ένα ακόμη συνδικαλίστικο τρικ που θα χρησιμοποιείτε ως όχημα για την πολιτική δράση κομμάτων και παρατάξεων;

Γιατί δημιουργείται θέματα από το πουθενά καλύπτοντας τα πραγματικά θέματα;;

Π.Δ κάτοικος περιοχής

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

δυστυχώς έτσι είναι
αυτός ο Τσίπρας με τους σικέ συλλόγους πολιτών έχει ξεπεράσει τα όρια γραφικότητας προ πολλού